APŽVALGA: 3 DIENA

Veiksmas antoje palapinėje

Perregimos palapinės sienos veiksmo stebėjimas atsiribojus įėjimas į palapinę primena simboliška Rubikono peržengimą po to kelio atgal nebėra žiūrovai įstringa intymioje prašmatnioje vakarienėje su puošniai atrodančiais aktoriais tas vaikščiojimas aplink stalą sustojant skirtingomis pozomis nelabai aiškus kokia jo funkcija ar jis turi funkciją gal jos ir nereikia dūmų prileidimas tarsi simbolinis pradžios aplinkos paruošimo veiksmas dūmai išsisklaido labai greitai todėl praktinės reikšmės neturi scenografė buvo teisi jie išsisklaidė per greitai tik puf ir dūmų neliko lauke neefektyvu juos naudoti užrašas ant frako DISAGREE taip pat nebuvo aiškus simbolis jis nebuvo paaiškintas ar išplėtotas naudotas tikrai daugiau kaip scenografijos dalis neatnešusi prasminio svorio kai veiksmas įsibėgėjo prasidėjo frazių kova visa eskizo idėja pasidarė aiškesnė paslapties ir neaiškumo momentas gerai išlaikytas išlaukta tinkamo momento atskleisti žaidimo kortas žiūrovams emociškai stipriausiai pakrauta vieta plūdimasis savomis kalbomis personažas su fraku tapo taikdariu ir vienytoju vienybė nugalėjo ir tautų vakarienė baigėsi laimingai Happy End.

 

Teisiamoji šeštoje palapinėje

 

Dėl susirinkusiųjų skaičiaus buvo sudėtinga matyti visą veiksmą vertėtų pagalvoti ir apie žiūrovų paskirstymą juolab kai palapinė turi perregimas sienas kryžius apibrėžtas ant grindų buvo stiprus simbolis pakeitęs teismuose naudojamą Bibliją liudininkams prisiekti pradinės kūrybinės grupės idėjos turėjo stiprų krūvį tačiau ne viską pavyko įgyvendinti palapinės erdvėje eskizo idėja prasidėjusi nuo bendražmogiškų stereotipų palapinėje virto stipriu feministiniu manifestu visuomenėje peikiamu dėl kovojimo prieš vyriškąją lytį kaip pati režisierė pastebėjo eskizui tikrai trūko tempo kaip ir antrojoje palapinėje taip ir šioje pavyko išlaikyti intrigą kas yra teisiamoji ir tik panaudojus obuolio motyvą atskleista kad teisiama Ieva pagirtinas įtraukiantis elementas leidžiant publikai nuspręsti ji nori nuteisti ar išteisinti kaltinamąją gaila kad eskize nebuvo aiškiau atskleista žinojimo ir nežinojimo supriešinimo tema kuri režisierei buvo tokia svarbi.

© 2019 Young Theatre Days